مقالات

از iOS17 اپل چه خبر؟آیا اپل باز هم به Lock Screen چیزی اضافه خواهد کرد؟

0
iOS 17 2 910x600 1

از iOS17 اپل چه خبر؟آیا اپل باز هم به Lock Screen چیزی اضافه خواهد کرد؟

 

از iOS17 اپل چه خبر؟آیا اپل باز هم به Lock Screen چیزی اضافه خواهد کرد؟

از iOS17 اپل چه خبر؟آیا اپل باز هم به Lock Screen چیزی اضافه خواهد کرد؟

پیش بینی ها iOS 17

پیجی در شبکه اجتماعی چینی Weibo گزینه هایی از تغییرات سیستم‌عامل iOS 17 منتشر کرده است. همین حساب در گذشته به‌درستی معرفی نسخه زردرنگ آیفون 14 را پیش‌بینی کرده بود.

طبق این پست، باید منتظر تغییرات زیر در سیستم‌عامل موبایل بعدی اپل باشیم:

  • گزینه‌های تغییر اندازه فونت در لاک‌اسکرین
  • گزینه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری لاک‌اسکرین شخصی‌سازی‌شده با دیگر آیفون‌ها
  • امکان مشاهده اشعار آهنگ‌های اپل موزیک در لاک‌اسکرین
  • تغییرات طراحی اپل موزیک و ساده‌ترشدن رابط کاربری
  • امکان تغییر نام دستی فولدرهای App Library
  • تغییرات طراحی کنترل‌سنتر
  • امکان تغییر آزادانه میزان روشنایی چراغ‌قوه

این اولین‌باری نیست که شایعه‌ای به بازطراحی کنترل‌سنتر اشاره می‌کند، بنابراین می‌توان مطمئن بود که این بخش از iOS 17 تغییر خواهد کرد. اگرچه شاید با تغییرات انقلابی در کنترل‌سنتر روبه‌رو نشویم، اما مسلماً این بخش بهبودهایی را تجربه خواهد کرد. در حالت کلی اکثر شایعات به بهبود عملکرد و پایداری نسخه بعدی iOS اشاره می‌کنند.

در کنار تغییرات بالا، گفته می‌شود که iOS 17 زیرساخت پشتیبانی از سایدلودینگ اپ‌ها را به سیستم‌عامل اپل می‌آورد؛ البته احتمالاً این تغییر تنها مربوط به بازار اروپا خواهد بود. از دیگر تغییرات احتمالی این سیستم‌عامل می‌توان به بهبود Find My و Wallet اشاره کرد.

اپل در رویداد WWDC 2023 که در تاریخ 15 خردادماه برگزار می‌شود، از جدیدترین سیستم‌عامل‌های خود ازجمله iOS 17 رونمایی خواهد کرد.

iOS 17 چگونه خواهد بود؟iOS 17 درست در گوشه و کنار است! و همین است نسخه جدید سیستم عامل آیفون قرار است در اولین روز کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رونمایی شود. (WWDC). رویدادی که توسط اپل سازماندهی شده و قرار است در 5 ژوئن آغاز شود.

گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه اپل در این رویداد نشان می دهد وجود دارد، اما اکنون یک منبع ناشناس جزئیاتی را فاش کرده است. همین خبرچین کسی بود که سال گذشته جزئیات دقیقی در مورد جزیره پویا معروف ارائه کرد. بنابراین منبعی با درجه خاصی از قابلیت اطمینان است.

از جمله پیشرفت ها گفته می شود که iOS 17 شامل بهبود عملکرد و ثبات خواهد بودو همچنین سایر موارد مرتبط با جستجو، جزیره پویا، مرکز کنترل و موارد دیگر.

عملکرد جستجوی بهبود یافته و جزیره پویا پیشرفته

کاری که جزیره پویا آیفون می تواند انجام دهداز طریق توییتر و انجمن MacRumors، منبع اشاره کرد که عملکرد جستجو در iOS 17 بسیار بهبود یافته است. با این حال، او جزئیاتی در مورد اینکه چه پیشرفت هایی خواهد بود، ارائه نکرد.

در حال حاضر، ابزار جستجوی داخلی آیفون به نمایش اطلاعات روی دستگاه و وب کمک می کند. نتایج هنگام تایپ قابل مشاهده است. با شروع iOS 16، دکمه “جستجو” در پایین صفحه اصلی اضافه شد که دسترسی به این عملکرد را تسهیل می کند.

در مورد جزیره پویا، منبع گفت که اپل اکنون آن را در تمام مدل های آیفون 15 قرار خواهد داد.و نه تنها در پرو و ​​پرو مکس، مانند آیفون 14. در مورد نرم افزار، اشاره می کنم که Dynamic Island در iOS 17 می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد، اما من وارد جزئیات نمی شوم.

از iOS17 اپل چه خبر؟آیا اپل باز هم به Lock Screen چیزی اضافه خواهد کرد؟

گرفتن آیفون با دستموارد فوق تنها پیشرفت هایی نیستند که انتظار می رود همراه با نسخه جدید iOS ارائه شوند. این منبع نیز مجدداً تأکید کرد iOS 17 تغییرات مهمی را در مورد طراحی و سفارشی سازی Control Center معرفی خواهد کرد. اضافه می کنم که شامل تنظیمات دسترسی شخصی جدید نیز می شود که به کاربر کنترل بیشتری بر رابط آیفون می دهد.

این ممکن است ارتباطی با “حالت دسترسی سفارشی” پنهان که در نسخه بتای iOS 16.2 کشف شد، داشته باشد. حالت جدید به کاربران اجازه می دهد تا صفحه اصلی و صفحه قفل معمولی را جایگزین کنند با عناصر رابط در دسترس تر، نمادهای برنامه بزرگتر را در میان تنظیمات دیگر پیکربندی کنید.

یکی دیگر از تغییرات مورد انتظار مربوط به اعلان‌ها و نمایشگر همیشه روشن، به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های دوربین و سلامت، فیلترهای فوکوس بیشتر و مجموعه‌ای از چارچوب‌های جدید ARKit است. از سوی دیگر، انتظار می رود اپل یک بار برای همیشه هدست AR/VR خود را تا پایان سال عرضه کند، که در آن شایعه شده است که مدت هاست مشغول به کار است.

شایعه یا اطلاعات واقعی؟

منبعی که این اطلاعات را فاش کرد معتقد است که iOS 17 روی بهبود عملکرد و ثبات تمرکز خواهد کرد. پس شما اصرار دارید که این آپدیت همچنان با آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X سازگار خواهد بود، در تناقض با شایعه قبلی.

تصمیم گرفتیم این اطلاعات را همانطور که از همان منبعی که سال گذشته جزئیات دقیق جزیره پویا را در آیفون 14 فاش کرد به اشتراک بگذاریم. با این حال، ما از شما می خواهیم که آن را به عنوان یک شایعه ساده در نظر بگیرید.

انتظار می‌رود اپل iOS 17 را در سخنرانی اصلی خود در WWDC 2023 که از 5 ژوئن برگزار می‌شود، معرفی کند. Lیا ایمن تر این است که اولین نسخه بتا از آن روز در دسترس توسعه دهندگان قرار گیرد، در حالی که احتمالاً اولین نسخه بتا عمومی در ماه جولای ارائه خواهد شد.

Endress+Hauser به مرکز ایمنی هیدروژن(CHS) پیوست 01

مقاله قبلی

فرصت استخدام در قالبسازی و به طور کلی در ساخت و تولید ۱۰۰۰

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مقالات