مقالات

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

0
1681838798091

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

تعداد فزاینده ای از IO های راه دور جدید از اترنت به جای PROFIBUS برای اتصال به کنترلر استفاده می کنند. smartLink SW-HT با ارائه یک اتصال اترنت برای تونل کردن دستورات HART به IO های راه دور به این روند پاسخ می دهد. به عنوان تنها راه حل موجود در بازار، smartLink SW-HT امکان استفاده از ورودی/خروجی از راه دور را از تولیدکنندگان مختلف از جمله آلن برادلی، زیمنس، اشنایدر الکتریک و آر. استال فراهم می کند. نسخه جدید 1.40 پشتیبانی از راه دور زیمنس ET 200iSP و Turck excom را گسترش می دهد.

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

پیکربندی و داده‌های تشخیصی از طریق مدیر دستگاه امرسون AMS یا سایر برنامه‌های مدیریت دارایی گیاهی با قابلیت HART IP قابل دسترسی هستند. smartLink SW-HT یک اتصال اترنت برای تونل کردن دستورات HART به IO های راه دور فراهم می کند. در سطح میدانی، SmartLink SW-HT می تواند به راحتی و بدون خطر یکپارچه شود.

این ادغام حتی می تواند در طول عملیات جاری انجام شود. هیچ سخت افزار اضافی در این فرآیند مورد نیاز نیست. بنابراین، این برنامه، پیاده سازی معماری سیستم های باز، مبتنی بر استاندارد و مقیاس پذیر را برای کاربران آسان تر می کند. همچنین اتصال را قادر می سازد تا در راه حل های لبه ای که توسط فناوری اطلاعات مدیریت می شوند یکپارچه شود.

درباره نرم افزار صنعتی
نرم‌افزار اجزای اتوماسیون متفاوت را به هم متصل می‌کند تا داده‌ها را از طبقه فروشگاه به ابر برای کنترل و تجزیه و تحلیل تغذیه کند. محصولات این شرکت امکان نظارت و تشخیص شبکه های ارتباطی را فراهم می کند و بنابراین جریان داده قابل اعتماد را تضمین می کند. به این ترتیب زمینه بهینه سازی فرآیندهای تولید را ایجاد می کنند.

برنامه دسترسی به داده Festo AX در بازار زیمنس Industrial Edge موجود است
راه حل اتصال به افزایش بهره وری و پایداری کمک می کند
زیمنس Industrial Edge Ecosystem به رشد خود ادامه می دهد: برنامه های بیشتری از Festo در حال برنامه ریزی است
زیمنس Xcelerator، پلتفرم کسب و کار دیجیتال باز، یک اکوسیستم باز برای همکاری بین مشتریان، زیمنس و شرکای تایید شده، از شرکت های بزرگ فناوری تا توسعه دهندگان نرم افزار مستقل ایجاد می کند.

فستو و زیمنس آخرین همکاری خود را در نمایشگاه تجاری Hannover Messe امسال اعلام کردند. فستو به اکوسیستم لبه صنعتی پیوست. برای شروع این کار، Festo برنامه دسترسی به داده‌های Festo AX را ارائه می‌کند که بلافاصله در بازار زیمنس Industrial Edge اعمال می‌شود، جایی که مشتریان صنعتی می‌توانند برنامه‌های متعددی را از ارائه‌دهندگان مختلف خریداری کنند.

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

راه حل های یکپارچه اینترنت اشیا مبتنی بر این برنامه ها بهره وری، انعطاف پذیری و پایداری بیشتری را به مشتریان ارائه می دهند. زیمنس در اکتبر 2021 فروشگاه اپلیکیشن مستقل و متقاطع را برای مشتریان صنعتی راه اندازی کرد. این بازار بر اساس پلتفرم لبه صنعتی زیمنس است. از محاسبات لبه برای پردازش داده ها درست در منبع خود، مانند رایانه های شخصی صنعتی در ماشین ها یا کارخانه ها استفاده می کند. فستو بلافاصله راه‌حل‌های هوش مصنوعی مبتنی بر داده را از مجموعه تجربه اتوماسیون Festo (Festo AX) در بازار ارائه می‌کند.

دکتر الیور نیس، سرپرست تجارت دیجیتال در فستو، می‌گوید: «ما خوشحالیم که برنامه‌های صنعتی Festo AX خود را در پلتفرم لبه صنعتی زیمنس به عنوان بخشی از مشارکت خود ارائه می‌کنیم. این به فستو یک کانال فروش اضافی برای مشتریان صنعتی در زمینه‌های مهندسی مکانیک و تولید می‌دهد. کاربران از این فرصت برای خرید برنامه‌ها از ارائه‌دهندگان مختلف در یک مکان، نصب و اجرای آن‌ها در دستگاه‌های موجود در فروشگاه بهره می‌برند.»

یکی دیگر از مزایای مشتری، طیف گسترده ای از اجزای نرم افزاری است که می توانند به روشی استاندارد در تولید ادغام شوند. راه‌حل‌های اینترنت اشیا حتی می‌توانند در خطوط و کارخانه‌ها مقیاس شوند، بنابراین تعمیر و نگهداری دستی نرم‌افزار را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

راینر برهم، مدیر عامل اتوماسیون کارخانه در زیمنس، می‌گوید: «در زیمنس، ما می‌خواهیم شرکای بیشتری را به اکوسیستم لبه‌های صنعتی اضافه کنیم، به ویژه آنهایی که در زمینه اتوماسیون هستند. «انتخاب بزرگ‌تر انعطاف‌پذیری را برای مشتریان ما افزایش می‌دهد، زیرا می‌توانند راه‌حل‌های IoT فردی را از زیمنس و ماژول‌های شریک (برنامه‌ها و دستگاه‌های Industrial Edge) بسازند. زمانی که در سراسر مرزهای شرکت با هم کار می کنیم، بیشترین ارزش را برای مشتریان خود ایجاد می کنیم.»

تجزیه و تحلیل داده ها

فستو مجموعه هوش صنعتی خود را با راه‌حل اتصال دسترسی به داده Festo AX راه‌اندازی کرد، که داده‌ها را از اجزای Festo به لبه صنعتی زیمنس تغذیه می‌کند تا برنامه‌های تحلیلی را با داده‌ها تامین کند. مشتریان می توانند یک راه حل نظارتی بر اساس داده ها ایجاد کنند و در نتیجه فرآیندهای تعمیر و نگهداری را بهبود بخشند، مصرف انرژی خود را کاهش دهند و کیفیت را بهبود بخشند. انتظار می‌رود برنامه‌های صنعتی دیگری از Festo در Siemens Industrial Edge در دسترس باشد، مانند پیش‌بینی سایش مبتنی بر هوش مصنوعی برای درایوهای پنوماتیک.

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

راه حل سلف سرویس انعطاف پذیری را بهبود می بخشد
برنامه‌های صنعتی Festo AX مانند AX Data Access بلوک‌های سازنده‌ای هستند که می‌توانند با سایر برنامه‌های Festo، Siemens و اشخاص ثالث ترکیب شوند تا راه‌حل‌های بزرگ‌تری ایجاد کنند. آنها کارمندان تولید را قادر می سازند تا به طور مستقل راه حل های دیجیتالی برای بهینه سازی بهره وری بسازند. این مشارکت به فستو و زیمنس اجازه می دهد تا از مشتریان خود در مسیر پایدارتر، انعطاف پذیرتر و بسیار کارآمدتر حمایت کنند.
برای دسترسی به داده های Festo AX در بازار زیمنس Industrial Edge لطفا اینجا را کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر در مورد Industrial Edge در اینجا موجود است.

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

مقاله قبلی

بهبود بازرسی تیغه های توربین بادی با استفاده از دوربین Mikrotron CXP0

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مقالات