مقالات

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

0

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

هنگامی که به یک نیروی کار موقت نیاز دارید، یک ربات اجاره کنید 0000

مانند بسیاری از کسب و کارها، کسب و کار شما احتمالاً با انبوهی از تولید روبرو می شود. شاید اینها افزایش قابل پیش بینی باشد، مانند افزایش فصلی تقاضا برای محصولات شما. شاید راه اندازی اخیر فراتر از انتظارات باشد و برای پیگیری سفارشات به کمک نیاز دارید. یا به دلیل مشکلات زنجیره تامین، قطعاتی که ماه ها به تعویق افتاده بودند، سرانجام تحویل داده شدند. اکنون شما تعداد زیادی سفارش برای انجام هرچه سریعتر دارید.

در چنین شرایطی، ممکن است کمبود نیروی کار در کوتاه مدت را تجربه کنید. این نوسانات می تواند به هر جنبه ای از تولید ضربه بزند – از خطوط مونتاژ گرفته تا انبار. برای مدیریت موثر این موقعیت ها، به یک راه حل سازگار، سازگار و در عین حال موقت نیاز دارید.

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

کار را با اتوماسیون بر اساس تقاضا افزایش دهید

Robots-as-a-Service (RaaS) یک مدل اشتراک است که توسط فروشندگان متخصص ارائه می شود که ناوگانی از ربات های با فناوری پیشرفته و قابل تنظیم را دارند که می توانند مطابق با نیازهای خاص شما تنظیم شوند. بله، شما می توانید ربات ها را اجاره کنید! این راه‌حل انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر به شما امکان می‌دهد تا ربات‌ها را در محل خود مستقر کنید، البته فقط زمانی که به آنها نیاز دارید.

RaaS به شما امکان می‌دهد ربات‌ها را سریع‌تر و با هزینه اولیه کمتر نسبت به خرید روبات‌ها از طریق هزینه‌های سرمایه، ادغام کنید.

فروشنده ای که در RaaS تخصص دارد می تواند چالش های شما را درک کند. آنها تخصص لازم را برای تهیه ربات مناسب برای بهبود گردش کار دستی شما و کمک به افزایش تولید خواهند داشت. با RaaS، انتخاب و پیاده‌سازی ربات اغلب می‌تواند در یک جدول زمانی بسیار کوتاه‌تر از اکتساب اتفاق بیفتد. به‌جای هفته‌ها یا ماه‌ها، هنگام درگیر شدن با RaaS، می‌توانید ربات‌ها را ظرف چند روز در جای خود داشته باشید.

همچنین نیازی به استخدام کارشناسان اتوماسیون اضافی نیست. فروشندگان RaaS تکنسین های آگاه را برای انجام نصب و برنامه ریزی ربات برای انجام وظایف مورد نیاز مطابق با مشخصات شما فراهم می کنند. آنها همچنین می توانند آموزش هایی را ارائه دهند تا مهندسان و اپراتورهای شما بتوانند ربات را در طول مدت اجاره به طور بهینه کار کنند.

محلول کم خطر و بدون تعریق

ایده پشت RaaS بسیار شبیه نحوه اجاره ماشین است. شرکت‌های اجاره‌ای خودروهای خود را مالک و نگهداری می‌کنند، سپس آن‌ها را بر اساس نیاز به مشتریان اجاره می‌دهند. فروشندگان اجاره خودرو ناوگان خود را نظارت می کنند و تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه و تعمیرات را برای اطمینان از عملکرد بهینه انجام می دهند. RaaS به روشی بسیار مشابه کار می کند.

فروشندگان ربات های خود را نگهداری و سرویس می کنند. آنها همچنین ربات ها را در زمانی که در حال استفاده نیستند ذخیره می کنند. فروشندگان RaaS به طور مداوم موجودی خود را تازه می کنند در حالی که مدل های موجود را در شرایط کار بکر نگه می دارند. از آنجایی که فروشندگان RaaS ناوگان خود را با جدیدترین ربات‌های پیشنهادی به‌روز نگه می‌دارند، کاربران نهایی به آخرین به‌روزرسانی‌های فناوری دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، همانطور که هزینه‌های اجاره خودرو بر اساس مدت زمان یا مسافت پیموده شده است، ربات‌ها را می‌توان با اجاره‌های مبتنی بر زمان یا تکلیف اجاره کرد. سپس، هنگامی که مدت اجاره به پایان رسید، فروشنده ربات ها را جمع آوری می کند و شما تولید عادی و دستی را از سر می گیرید. سپس ربات ها سرویس می شوند و برای کار بعدی آماده می شوند.

مراقبت از دستگاه Plug-and-play

بدیهی است که تفاوت های عمده ای بین ماشین ها و روبات ها وجود دارد. همه ما فرآیند اجاره یک وسیله نقلیه را درک می کنیم، اما تصور اینکه RaaS چگونه عمل می کند ممکن است چالش برانگیز باشد. سلول ربات LoadMate Plus میتسوبیشی الکتریک یک نمونه عالی از یک نوع تجهیزات است که می تواند به عنوان RaaS مستقر شود. این یک راه موثر برای تقویت تولید در داخل و افزایش استفاده از ماشین آلات موجود است.

LoadMate Plus یک سلول روباتی مستقل، قابل انعطاف و قابل حمل است که برای مراقبت از ماشین طراحی شده است. می توان آن را برای بارگیری و حذف قطعات و مواد برای ماشین ابزارهای CNC، از جمله آسیاب، تراش یا حفاری/ ضربه زدن، برنامه ریزی کرد. این می تواند نیاز به نیروی کار اضافی برای تغذیه و تخلیه دستگاه های شما را برطرف کند.

بنابراین تضمین می شود که تولید بدون وقفه در طول افزایش تولید یا تنگناهای کار ادامه یابد. این به حداکثر رساندن زمان کارکرد موجود از دستگاه کمک می کند زیرا در اینجا نیازی به بیکار بودن آن در هنگام بارگیری و تخلیه نیست. به‌علاوه، مانند جذب چندین کارگر تولیدی است، زیرا ربات می‌تواند در شیفت‌های متوالی کار کند.

از آنجایی که LoadMate Plus قابل حمل و تنظیم هستند، می‌توان آن‌ها را در اطراف یک مرکز جابجا کرد تا از ماشین‌های مختلف مراقبت کند و انواع قطعات مختلف را مدیریت کند. برنامه ریزی و تنظیم آنها بدون تخصص ربات آسان است. سلول های ربات مستقل هستند و با انواع ویژگی های ایمنی در دسترس هستند. LoadMate Plus به طور ایده آل برای ارائه راه حل های انعطاف پذیر برای امکانات با ترکیب بالا و حجم کم مناسب است.

یک راه حل عملی برای گردش کار پیچیده

میتسوبیشی الکتریک یک ارائه دهنده راه حل های خودکار با اعتماد طولانی مدت است. در حالی که ما مستقیماً برنامه RaaS ارائه نمی دهیم، ربات های ما در موجودی های بی شماری از فروشندگان RaaS حضور دارند که برای ارائه خدمات از آنها پشتیبانی می کنیم. چه در زمینه اتوماسیون تازه کار باشید و چه برای سال‌ها به ربات‌ها اعتماد کرده‌اید، RaaS یک راه عالی برای انعطاف‌پذیری قابلیت‌های تولید سازمان شما است. به تولید هم محدود نمی شود. RaaS همچنین توسط سازمان های تدارکات، تکمیل، مراقبت های بهداشتی، مهمان نوازی، امنیت، انبارداری و تحویل استفاده می شود.

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک 1Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

مقاله قبلی

فستو به اکوسیستم نرم افزار صنعتی زیمنس می پیوندد 0000

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مقالات