ایمنی

پرده نوری ایمنی محیط پرخطر صنعتی 1111

0
C4000

پرده نوری ایمنی محیط پرخطر صنعتی 1111

با پرده های نور ایمنی می توانید از کارکنان و کالاهای سرمایه ای خود – ایمن، کارآمد و اقتصادی محافظت کنید. یک میدان محافظت شده مادون قرمز نامرئی از مناطق خطر محافظت می کند و حفاظت دسترسی بهینه را امکان پذیر می کند. ایده آل برای فرآیندهای تولیدی که نیاز به مداخله فعال دارند.

از مجموعه گسترده ای از پرده های ایمنی ایمنی، راه حل های کامل در ترکیب با کنترل کننده های ایمنی پیلز و تخصص طولانی مدت ما در زمینه اتوماسیون ایمن بهره مند شوید.

پرده نوری ایمنی محیط پرخطر صنعتی 1111

پرده نوری ایمنی محیط پرخطر صنعتی 1111

پرده های نور ایمنی برای مداخله ایمن در فرآیند تولید
به طور خاص برای کاربردهایی طراحی شده است که در آن مواد به طور منظم به داخل و خارج منتقل می‌شوند، یا جایی که نقطه دسترسی مستقیماً در منطقه خطر قرار دارد، تجهیزات حفاظتی حساس به الکتریکی مانند پرده‌های نور ایمنی، مداخله ایمن و انعطاف‌پذیر را در فرآیند تولید امکان‌پذیر می‌سازد.

پرده های نور ایمنی که در نقاط دسترسی و مداخله نصب شده اند، منطقه خطر را نظارت می کنند. اگر فرد یا شیئی در میدان محافظت شده وجود داشته باشد، پرتو نور شکسته شده و دستور خاموش کردن ایمن بلافاصله آغاز می شود.

با استفاده از LED ها، اپراتور می تواند علل اصلی توقف دستگاه را ارزیابی کند و در نتیجه از خرابی دستگاه جلوگیری کند. عملکردهایی مانند بی‌صدا کردن، خالی کردن و آبشار کردن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های کاربردی را باز می‌کنند.

بنابراین، پرده‌های سبک پیلز برای صنایع و کاربردهای متعدد، مانند ایستگاه‌های کاری دستی، حفاظت دسترسی در نوار نقاله‌ها یا جابجایی مواد در کنار روبات‌ها، مناسب هستند.

images 2 3

مزایای پرده های نور ایمنی ما
دسترسی ایمن و بدون مانع
افزایش بهره وری به دلیل کاهش زمان خرابی
نصب سریع و ساده
فیلدهای محافظت شده را می توان به صورت جداگانه پیکربندی کرد
تشخیص کاربر پسند از طریق LED
سطح بالایی از بهره وری و ایمنی

پرده های سبک نوع 2، نوع 3 و نوع 4 مطابق با استاندارد EN IEC 61496-1/-2
محافظ انگشت، دست و بدن تا PL e
صرفه جویی در فضا به لطف زمان واکنش کوتاه و طراحی فشرده
طول های متغیر 150 تا 1800 میلی متر
راه حل اقتصادی و کامل با فناوری کنترل ایمن
راه حل ایمن و کامل شما با پرده های نور ایمنی پیلز

پرده نور ایمنی PSENopt (II) را با کنترلر کوچک ایمن PNOZmulti 2 ما ترکیب کنید. در PNOZmulti 2، پیام های تشخیصی را می توان تنها با چند کلیک فعال کرد. PNOZmulti 2 همچنین می تواند به تمام محیط های ارتباطی و اتوماسیون رایج متصل شود.
کارشناسان ایمنی پیلز ما می‌توانند با یکپارچه‌سازی کارخانه شما، به‌عنوان مثال با ارزیابی ریسک و اعلام انطباق، و با پیشنهاد آموزشی گسترده، پشتیبانی ارائه دهند.

rockwell safety app 1

پرده نوری ایمنی محیط پرخطر صنعتی 1111

پرده های نوری ایمنی برای محافظت از انگشت، دست و بدن
از موانع نور ایمنی برای محافظت از بدن گرفته تا پرده نور ایمنی برای محافظت از انگشتان، سری محصولات PSENopt و PSENopt II مجموعه کاملی را پوشش می دهند. چه برای کاربردهای حیاتی فضا یا قابلیت‌های گسترده‌تر مانند خاموش کردن، خالی کردن یا آبشار کردن: Pilz پرده‌های نور ایمنی مناسبی را برای نیاز شما ارائه می‌دهد.

عملکردهای گسترده مانند نظارت بر حلقه بازخورد، بازنشانی، تصدیق و تشخیص
افزایش ایمنی به دلیل عدم وجود مناطق مرده
برنامه های کاربردی گسترده با قطع، خالی کردن، آبشار
گزینه های مونتاژ ساده و سریع با کیت های مونتاژ مناسب

امروزه یکی از معضلات بزرگ صنایع بروز خطرات جبران ناپذیر در محیط های پرخطر کارگاهها و چگونگی پیش گیری از آن می باشد.صنایعی همچون خودرو سازی،صنایع فلزی،فولاد،آلومینیوم،لوازم خانگی،داروئی و …. همواره با این معضل درگیر می باشند.

c4000 03

این تجهیزات حفاظتی safety component به خصوص پرده های نوری راه حل بسیار مناسبی جهت جلوگیری از بروز آسیب های جبران ناپذیر به کاربر در محیط های پر خطر میباشند.

به طور مثال در کارگاه یا کارخانه ای یک دستگاه پرس وجود دارد و یک کاربر وظیفه قرار دادن ورق فلزی و کاربر دیگر وظیفه برداشتن قطعه آماده را دارد.بر اثر تداوم کار و تکرار و روزمرگی دقت و محافظت و هوشیاری پائین آمده و خطر کار با دستگاه پرس بالا میرود و وقتی کاربر درحال گذاشتن یا برداشتن قطعه می باشد پرس عمل کرده و دست کاربر پرس میشود.برای جلوگیری از این مشکل نصب پرده نوری بسیار می تواند ایمنی را بالا ببرد.

miniTwin

این پرده ها زمانی که کاربر در حال گذاشتن یا برداشتن قطعه می باشد به هیچ وجه اجازه نمی دهند پرس عمل کند.پرده های نوری حفاظتی به صورت فرستنده و گیرنده
ایجاد پرده نوری نامرئی و جدا کننده کاربر از منطقه خطر…

دستیابی دانشمندان به همجوشی هسته ای انقلابی در فیزیک 1111

مقاله قبلی

100 کیلو هیدروژن در ساعت تولید بزرگترین الکترولیز جهان در نروژ

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *