مقالات

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک 1Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

0
Emerson acquisition news Aug 23 2023 web

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

21 اوت 2023 – شرکت جهانی فناوری و مهندسی امرسون اعلام کرد که یک توافق قطعی برای به دست آوردن شریک تجاری خود FLEXIM در طول سال مالی 2023، که به 30 سپتامبر ختم می شود، دارد. امرسون، مستقر در سنت لوئیس میسوری، تامین کننده پیشرو است. فلومترهای التراسونیک درون خطی، و همچنین طیف گسترده ای از دیگر فلومترها و راه حل های اتوماسیون. FLEXIM، مستقر در برلین، آلمان، با دفاتر ایالات متحده در Edgewood، نیویورک، به طور انحصاری فلومترهای اولتراسونیک گیره دار تولید می کند.

در اکتبر 2016، امرسون توافق نامه ای را برای همکاری مشترک در طراحی و نصب محصولات فلومتر برای پروژه های سرمایه ای اعلام کرد و شرکت ها از آن زمان تاکنون با یکدیگر شریک شده اند.

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

معنیش چیه. خرید FLEXIM توسط امرسون با توجه به اتحاد این دو شرکت برای تقریباً هفت سال منطقی است. از آنجایی که امرسون فقط فلومترهای التراسونیک درون خطی دارد، گیره سنج های FLEXIM مکمل خط تولید اولتراسونیک امرسون هستند و نه رقابتی.

علاوه بر این، از آنجایی که بسیاری از کنتورهای امرسون به عنوان بخشی از پروژه‌های بزرگ فروخته می‌شوند، خرید FLEXIM امرسون را قادر می‌سازد تا در صورتی که شخصی یک یا چند متر گیره‌ای را به عنوان بخشی از پروژه بزرگ‌تر بخواهد، شکاف را پر کند. همچنین امرسون را قادر می سازد تا مترهای FLEXIM را به طور کامل با خط ابزار دقیق امرسون ادغام کند.

در حالی که بازار فلومتر اولتراسونیک گیره ای به طور قابل توجهی کوچکتر از بازار فلومتر درون خطی است، کاربردهای زیادی برای مترهای گیره دار وجود دارد. اینها شامل اندازه گیری چک، اندازه گیری موقت و برنامه هایی است که دقت بالا الزامی نیست. از مترهای اولتراسونیک گیره دار نیز می توان برای اندازه گیری جریان در لوله های بزرگ استفاده کرد، اگرچه در اینجا با مترهای ورودی رقابت می کنند.

دفتر مرکزی FLEXIM در برلین قرار است به مرکز تعالی اندازه گیری جریان اولتراسونیک امرسون تبدیل شود. بعید به نظر می رسد که این امر بر مترهای التراسونیک درون خطی Emerson مستقر در هیوستون تأثیر بگذارد. آنچه بیشتر محتمل است این است که این مرکز بر روی مترهای اولتراسونیک گیره دار تمرکز خواهد کرد، در حالی که مترهای اولتراسونیک خطی در هیوستون باقی خواهند ماند.

امرسون خرید FLEXIM آن را در رقابت مستقیم تری با زیمنس قرار می دهد که سیستم های کنترل و ابزار دقیق را نیز می فروشد. زیمنس دارای کنتورهای گیره‌ای است که بر اساس خرید Controlotron در سال 2005 است. خرید امرسون همچنین شرکت را در رقابت مستقیم‌تری با Panametrics، یک شرکت بیکر هیوز قرار می‌دهد. پانامتریکس دارای فلومترهای التراسونیک درون خطی، گیره دار و ورودی است.

امرسون شرکت فلومتر التراسونیک Clamp-On FLEXIM را خریداری کرد

جالب است که ببینیم امرسون چگونه FLEXIM را به عنوان یک شرکت عامل اداره می کند. باور برخی از کارکنان FLEXIM این است که FLEXIM به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. این ممکن است در ابتدا درست باشد، اما روند امرسون این است که شرکت‌هایی را که تا حدودی مستقل عمل می‌کردند و ادغام آن‌ها در ساختار شرکت امرسون انجام می‌دهند.

سپس شرکت به یک برند تبدیل می شود. این در حال حاضر حتی در مورد Micro Motion نیز صدق می کند، که قبلاً به عنوان یک شرکت رفتار می شد و اکنون یک برند است. به نظر می‌رسد که این مسیری است که امرسون با FLEXIM دنبال خواهد کرد، حتی اگر در ابتدا تا حدودی مستقل به کار خود ادامه دهند. منتظر تحولات بعدی باشید.

درباره شرکت ها امرسون بر رهبری اتوماسیون جهانی از طریق اکتساب، واگذاری و سازماندهی مجدد متمرکز است. این شرکت 19.6 میلیارد دلاری محصولاتی را تولید و به فروش می رساند که امکانات تولید، پردازش و توزیع را برای تولیدکنندگان فرآیندی، هیبریدی و گسسته، از جمله تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، نرم افزار، سیستم ها و خدمات، خودکار و بهینه می کند.

امرسون یک تامین کننده گسترده فلومترهای فناوری جدید از جمله کوریولیس، مغناطیسی، اولتراسونیک و گرداب است. خط جریان سنج های معمولی آن شامل ترانسمیترهای فشار تفاضلی (DP)، فلومترهای DP و صفحات روزنه ای است. امرسون اخیراً خود را از خط اتصالات روزنه‌ای دانیل و فلومترهای توربین صرف نظر کرده است. امرسون از طریق بخش Roxar خود تامین کننده کنتورهای چندفاز و قطع آب است.

امرسون همچنین ابزارهای فشار، دما و سطح را تولید می کند. راه حل های تحلیلی؛ و دستگاه های تشخیص شعله و گاز. در فلومترهای اولتراسونیک، امرسون فلومترهای التراسونیک داخلی را برای کاربردهای مایع و گاز تولید می کند. فلومترهای اولتراسونیک چهار مسیره و هشت مسیره Rosemount SeniorSonic را می توان برای کاربردهای انتقال حضانت استفاده کرد.

تا اوایل سال جاری، فلومترهای امرسون در کسب و کار Automation Solutions قرار داشتند. در حال حاضر راه حل های اتوماسیون یک تمرکز گسترده در شرکت هستند و شرکت در شش بخش مختلف تجاری با فلومترهایی که در بخش اندازه گیری و تحلیل قرار دارند، سازماندهی مجدد شده است.

FLEXIM که 33 سال پیش تأسیس شد، به یک رهبر فناوری در اندازه‌گیری جریان اولتراسونیک گیره‌ای برای مایعات، گازها و بخار تبدیل شد. این شرکت 93.5 میلیون دلاری که دانسیته و غلظت سنج را نیز تولید می کند، دارای پایه نصب شده بیش از 100000 فلومتر در صنایع شیمیایی، برق، نفت و گاز، انرژی، آب و سایر صنایع است.

فلومترهای اولتراسونیک FLEXIM برای گازها و مایعات در هر دو پیکربندی ثابت و قابل حمل در دسترس هستند. FLEXIM ادعا می کند که تنها تامین کننده سیستم های اولتراسونیک گیره دار برای اندازه گیری جریان غیر تهاجمی مایعات و گازها با گواهی SIL در سراسر جهان است. PIOX S جریان جرمی مایعات را با استنباط دینامیکی چگالی سیال از سرعت و دما آکوستیک تعیین می کند.

FLUXUS G برای گاز حاوی فرستنده‌ها و مبدل‌هایی است که از مدل‌های پایه برای کاربردهای استاندارد گرفته تا سیستم‌های اندازه‌گیری قوی برای مصارف دریایی و خطرناک را شامل می‌شود. سری FLUXUS F را می توان برای شرایط جریان دو جهته و برای هر نوع مایع در طیف وسیعی از دماها استفاده کرد. FLEXIM ادعا می کند که اندازه گیری مایعات با مواد جامد و گازهای حباب شده برای این سری چالشی نیست.

چگونه می توان پایداری را از طریق تولید هوشمند افزایش داد 0001

مقاله قبلی

ربات اجاره ای در مواقع پیک تولید 10000

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مقالات